söndag 30 september 2007

Ett projekt

Jag har bestämt mig för vad jag ska göra som projektarbete nu sista året i gymnasiet. Jag är nervös, spänd för vad folk kommer tycka om resultatet och är helentusiastisk över att få sätta igång och jobba. Fy fasen vad hurkul det kommer bli att bara få begrava sig i det arbetet, men fasiken vad jag hatar att undra över vad folk kommer tycka, undra över om det kommer bli bra eller inte. Varför kan man inte bara få göra någoting för att man tycket att det är kul och sluta tänka på att hela tiden prestera. Fy fan vad jag hatar att prestera! Och vad jag älskar att göra det som jag kommer att göra!

2 kommentarer:

addictedtorockmusic.blogspot.com sa...

Prestigeångest... Stort P... litet å. Borde vara tvärtom. prestigeÅngest.

Du har i alla fall ett stort fan, mig. Älskar allt du gör, förundras varje gång, eller förundras och förundras, mer stum av beundran!

Nalleros. sa...

you are too generous!